Rypin, 17.06.2019 r.
„Stowarzyszenie Lokalna Grupa
Działania Gmin Dobrzyńskich Region Północ”,
ul. Tadeusza Kościuszki 10
87-500 Rypin
NIP: 8921434967
REGON: 340165717
KRS: 0000254737
……………………………….
(Zamawiający)
Rozeznanie rynku
„Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Gmin Dobrzyńskich Region Północ” zwraca się z prośbą o przedstawienie do dnia 26 czerwca 2019 r. oferty na:
OPRACOWANIE, WYDRUK I DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO ULOTEK I BROSZUR
Lp |
Nazwa przedmiotu zamówienia |
Ilość |
Opis przedmiotu zamówienia |
1. |
Broszura |
3000 szt. |
- format A4, składana do A5, - dwustronny zadruk (CMYK 4/4) - papier kreda mat min. 130g, - opracowanie projektu graficznego na podstawie uwag i sugestii Zamawiającego, wydruk po akceptacji projektu przez Zamawiającego i dostawa do siedziby Zamawiającego - treść merytoryczna broszury i logotypy (unijne + logo LGD) zostaną przesłane wybranemu Wykonawcy drogą elektroniczną |
2. |
Ulotka |
2500 szt. |
- format DL, - dwustronny zadruk (CMYK 4/4) - papier kreda połysk min. 170g, - opracowanie projektu graficznego na podstawie uwag i sugestii Zamawiającego, wydruk po akceptacji projektu przez Zamawiającego i dostawa do siedziby Zamawiającego - treść merytoryczna ulotki i logotypy (unijne + logo LGD) zostaną przesłane wybranemu Wykonawcy drogą elektroniczną |
Termin realizacji: do 26 lipca 2019 r.
Kryteria oceny i wyboru ofert:
- cena brutto (suma za wykonanie broszur i ulotek)1 – 100%
Forma płatności:
‒ przelew bankowy po realizacji zamówienia, termin zapłaty nie krótszy niż 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca składa ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia oraz podpisane oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) w terminie do 26 czerwca 2019 r.
2. Wypełnioną i podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy złożyć osobiście, pocztą tradycyjną, kurierem lub na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. O terminowości złożenia oferty decyduje data wpływu do biura Stowarzyszenia.
3. Koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi wykonawca.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Warunki wyboru wykonawcy usługi:
- na podstawie zgłoszeń zamawiający wybierze 1 najtańszą ofertę
- Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania bez wyłonienia oferenta i bez podania przyczyn.
- W przypadku, gdy wpłynie kilka ofert o tej samej najkorzystniejszej cenie, o wyborze oferenta zadecyduje data wpływu oferty.
Informujemy, że Zamawiający skontaktuje się z wybranym Wykonawcą
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego ws. niniejszego zapytania: Dariusz Trojakowski – Specjalista ds. wdrażania LSR, tel. 505 759 320, 572 352 797, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ZAŁĄCZNIKI:
1 zapis dodano w dn. 18.06.2019 r.