Informujemy, iż trwają prace nad aktualizacją Lokalnej Strategii Rozwoju. W załączeniu projekt LSR z uwzględnieniem proponowanych zmian.

Wszelkie uwagi prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dodatkowo w oznaczonym terminie zachęcamy do konsultacji bezpośrednio w Biurze LGD, tj. do dnia 19.01.2018r.

Jednocześnie informujemy, iż zmiany w powyższych zakresach omawiane i konsultowane były również podczas spotkań w ramach kawiarenki dla obywateli oraz spotkań dla przedstawicieli osób z grup defaworyzowanych, które odbywały się w poszczególnych gminach.

POBIERZ:  Lokalna Strategia Rozwoju

W dniu 22 grudnia 2017 roku przedstawiciele Zarządu „Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Gmin Dobrzyńskich Region Północ” podpisali umowę UM_SE.433.1.252.2017 o dofinansowanie Projektu grantowego RPKP.11.01.00-04-0015/17 pod tytułem „Wdrażanie Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność Lokalnej Grupy Działania "Stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania Gmin Dobrzyńskich Region Północ"” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 11 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Działania 11.1 Włączenie społeczne na obszarach objętych LSR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Całkowita wartość projektu wynosi: 3 000 000,05zł., w tym wartość dofinansowania 2 550 000,00zł co stanowi: nie więcej niż 85% kwoty całkowitych wydatków kwalifikowalnych Projektu grantowego. Celem projektu jest poprawa aktywności społeczno-zawodowej mieszkańców na terenie objętym LSR Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Gmin Dobrzyńskich Region Północ.

Informujemy, że trwają prace nad aktualizacją lokalnych kryteriów wyboru przewidzianych dla operacji realizowanych w ramach PROW 2014-2020, w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność". Proponowana aktualizacja wynika z doprecyzowania kryteriów, sposobu ich weryfikacji. W załączeniu projekt lokalnych kryteriów wyboru z uwzględnieniem proponowanych zmian.

Wszelkie uwagi prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dodatkowo w oznaczonym terminie zachęcamy do konsultacji bezpośrednio w Biurze LGD, tj. do dnia 22.12.2017r.

Jednocześnie informujemy, iż zmiany w powyższych zakresach omawiane i konsultowane są również podczas spotkań w ramach kawiarenki dla obywateli oraz spotkań dla przedstawicieli osób z grup defaworyzowanych, które odbywaja się w poszczególnych gminach.

POBIERZ: Kryteria konsultacyjne EFRROW

Zadanie realizowane w ramach Planu Komunikacji.

Działanie dofinansowano ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i animacji”.

 

Zadanie realizowane w ramach Planu Komunikacji.

Działanie dofinansowano ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i animacji”.

W środę 29 listopada odbyło się uroczyste wręczenie nagród w ramach naszego konkursu plastycznego. Wszystkim uczestnikom bardzo dziękujemy, a laureatom - GRATULUJEMY!

 

 

KLIKNIJ FOTO  ->  ZOBACZ GALERIĘ

 

 

Działanie dofinansowano ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i animacji”.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach.

 

Udział w warsztatach jest bezpłatny 

Uwaga - liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Terminy spotkań warsztatowych:

Gmina Wąpielsk – 10.11.2017r. i 24.11.2017r.  - Pracownia ceramiczna Melerart, Wapielsk - godzina 9:00 - 15:00

Gmina Skrwilno – 13.11.2017r. i 28.11.2017r.  - Budynek gimnazjum, sala numer 2 ul. Bieżuńska 16,  Skrwilno - godzina 9:00 - 15:00

Gmina Rogowo – 14.11.2017r. i 27.11.2017r. - Swietlica wiejska  Sosnowo - godzina 9:00 - 15:00

Gmina Rypin – 17.11.2017r. i 04.12.2017r. - Sala konferencyjna UG Rypin - godzina 9:00 - 15:00

Miasto Rypin – 20.11.2017r. i 07.12.2017r. - Sala Polskiego Związku Emerytów Rencistów i Inwalidów  ul. Tadeusza Kościuszki 10, Rypin - godzina 9:00 - 15:00

Gmina Brzuze – 21.11.2017r. i 11.12.2017r. - GOK Brzuze - godzina 9:00 - 15:00

 

Do pobrania:

- KARTA ZGŁOSZENIOWA

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:

W przypadku dodatkowych potrzeb organizacyjnych wynikających z niepełnosprawności, prosimy o podanie takiej informacji podczas zgłoszenia, celem odpowiedniego przygotowania miejsca spotkania.

Rekrutacja: Priorytetowo traktowane będą osoby zagrożone ubóstwem i wykluczeniem społecznym. Potwierdzenie spełnienia niniejszego kryterium będzie weryfikowane na podstawie odpowiedniego dokumentu, zaświadczenia lub oświadczenia uczestnika. O miejscu na liście decydować będzie kolejność zgłoszeń. W razie braku chętnych z grupy docelowej będzie rekrutacja z grupy osób defaworyzowanych.

 

Działanie dofinansowano ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i animacji”.

 

17 października 2017 roku komisja dokonała wyboru i tym samym rozstrzygnięcia Konkursu plastycznego „Z funduszami unijnymi za pan brat". Na konkurs wpłynęło łącznie 121 prac.

Komisja konkursowa wybrała w każdej kategorii wiekowej cztery najlepsze prace - nagrodami będzie sprzęt elektroniczny i publikacja nagrodzonych prac w specjalnie wydanym kalendarzu na rok 2018.
Komisja postanowiła przyznać również po trzy wyróżnienia w każdej kategorii wiekowej.

Zapraszamy do zapoznanie sie z październikowym rozkładem jazdy kawiarenki.