Działanie dofinansowano ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i animacji”

 

 

 

 

Działanie dofinansowano ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i animacji”

 

W dniu 10 listopada 2021r. nasze stowarzyszenie podpisało aneks do umowy ramowej- zwiększający budżet na działania w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW-2014-2020).

 

Dodatkowe środki w kwocie 493 000€ zostaną przeznaczone na działania  z zakresu rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, zachowanie lokalnego dziedzictwa jak również na działania z zakresu podejmowanie działalności gospodarczej. Konkursy w ramach tych działań już wkrótce.

W uroczystości podpisania aneksów brali udział Piotr Całbecki – Marszałek Woj. Kujawsko – Pomorskiego, Aneta Jędrzejewska – Członek Zarządu Województwa Kujawsko – Pomorskiego, pracownicy Urzędu Marszałkowskiego oraz reprezentanci Lokalnych Grup Działania z całego Województwa Kujawsko – Pomorskiego.

 

Wręczenie aneksów do ,,umów ramowych” LGD,

fot. Andrzej Goiński dla UMWKP

https://www.kujawsko-pomorskie.pl/informacje-prasowe/37907-bedzie-wsparcie-dla-firm?fbclid=IwAR1KGaZpPQ-wNMr7ambT68qvq9qC4sNQRKi5iwUozJVfgtwzQ8cwJ5cqDa0

 

„Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Gmin Dobrzyńskich Region Północ” zaprasza wszystkie podmioty, które brały udział w działaniach związanych z wdrażaniem LSR tj. w naborach wniosków, wydarzeniach o charakterze promocyjno-informacyjnym, punktach konsultacyjnych, szkoleniach itp. do wzięcia udziału w badaniu oceny jakości i trafności środków przekazu w ramach prowadzonych działań komunikacyjnych i doradczych.

Zależy nam, aby przekazywane przez nas informacje dotyczące możliwości otrzymania dofinansowania docierały do jak największego grona potencjalnych wnioskodawców oraz aby były jak najbardziej rzetelne i odpowiadające potrzebom mieszkańców naszego obszaru.

Wypełnione przez Państwa ankiety będą dla nas doskonałą wskazówką i podpowiedzią co jeszcze możemy usprawnić aby kolejne inicjatywy podejmowane przez LGD odpowiadały jeszcze bardziej Państwa potrzebom.

Informujemy, iż ankiety dotyczące ww. badania są anonimowe i dostępne w wersji papierowej w Biurze LGD oraz w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.elgd.pl

 

Zapraszamy do udziału w badaniu.

 

ANKIETY LGD:

 

ANKIETA SKIEROWANA DO MIESZKAŃCÓW W RAMACH EWALUACJI

- Wersja online: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd9VwTzYoWLcdKgJeh-Mi6QLXYJKgvGxn3b5DZ_Ru1cgv2DUQ/viewform?usp=sf_link

- Werjsa do pobrania - Ankieta skierowana do mieszkańców w ramach ewaluacji

Ankieta oceniająca jakość funkcjonowania Biura

- Wersja online: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc03OqKeyD8U-mp3Pq1FdR8U0T3wECV4nL_ae-PCdn5xVhOZQ/viewform?usp=sf_link

- Werjsa do pobrania - Ankieta oceniająca jakość funkcjonowania Biura LGD

 

 

 

DO POBRANIA

Deklaracja uczestnictwa

Regulamin konkursu

Zgoda na publikację

 

Działanie dofinansowano ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i animacji”

Zapraszamy na kolejny cykl spotkań informaycjno - konsultacyjnych z elementami animacji - tym razem w ramach części warsztatowej tworzone będą abstrakcyjne (mniej lub bardziej ;-) ) wzory na przedmiotach użytkowych (kubek, filiżanka, zegar, itp.) za pomocą tuszy alkoholowych! Stąd nietypowa prośba - chętni do udziału w spotkaniach muszą zabrać ze sobą....suszarki do włosów ;-) Przez część warsztatową przeprowadzi Państwa Pani Karolina Meler z pracowni ceramicznej Melerart z Wąpielska. Zapraszamy do zapisów!

 

Działanie dofinansowano ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i animacji”

Informujemy, iż w związku z otrzymaną w dniu 17 września 2021 r. zgodą Instytucji Zarządzającej RPO WK-P na przesunięcie niewykorzystanych środków z naboru XI/RPO/EFS/2021 (typ 1e) w kwocie 190 378,91 zł na zwiększenie alokacji w ramach zakończonych naborów X/RPO/EFS/2021 (typ 2c) oraz XII/RPO/EFS/2021 (typy: 1c) i 1f)) Przewodnicząca Rady LGD zwołała posiedzenie Rady „Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Gmin Dobrzyńskich Region Północ” w dniu 22 września 2021 r. o godz. 08.00 w siedzibie biura LGD przy ul. Koszarowej 3/5A, 87-500 Rypin w celu aktualizacji listy projektów wybranych w ramach naborów X/RPO/EFS/2021 (Działania wspierające rozwiązania w zakresie organizowania społeczności lokalnej i animacji społecznej z wykorzystaniem m.in.: innych rozwiązań w zakresie organizowania społeczności lokalnej i animacji społecznej– typ 2c) oraz XII/RPO/EFS/2021 (Działania na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w zakresie wdrożenia rozwiązań z obszaru aktywnej integracji o charakterze środowiskowym takich jak: kluby młodzieżowe (w tym z programem rówieśniczym obejmujące m.in.: rówieśnicze doradztwo, edukacje, liderowanie, coaching rówieśniczy) – typ 1c) i inne z obszaru aktywnej integracji o charakterze środowiskowym – typ 1f))

Rypin, 17.09.2021 r.

 

Zawiadomienie

O zwołaniu Walnego Zebrania Członków „Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Gmin Dobrzyńskich Region Północ”

 

Zarząd Stowarzyszenia LGD zwołuje Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia, które odbędzie się w dniu 28.09.2021 r. (wtorek) o godz. 13:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Rypin, z proponowanym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie Obrad.
  2. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Walnego Zebrania Stowarzyszenia i jego zdolności do podejmowania uchwał.
  3. Wybór Przewodniczącego i Sekretarza Walnego Zebrania – podjęcie uchwały.
  4. Przyjęcie porządku obrad – podjęcie uchwały.
  5. Przedstawienie sprawozdania Zarządu za rok 2020 oraz sprawozdania finansowego Stowarzyszenia za rok 2020.
  6. Przedstawienie sprawozdania Komisji Rewizyjnej za rok 2020.
  7. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdań przedstawionych przez Zarząd i Komisję Rewizyjną – podjęcie uchwał.
  8. Udzielenie członkom organów Stowarzyszenia absolutorium z wykonania przez nich obowiązków za rok 2020 – podjęcie uchwał.
  9. Sprawy bieżące.
  10. Wolne wnioski.
  11. Zamknięcie obrad.

 

 

Z poważaniem

Prezes Zarządu

-/ /-

Dariusz Kolczyński

                                                                                              

🔊🔊🔊

ZAPRASZAMY WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW NASZEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO - Z FUNDUSZAMI UNIJNYMI ZA PAN BRAT

 

po odbiór nagród i upominków od jutra tj. 31 sierpnia w godzinach pracy biura tj. od 7.00 do 15.00.

Lokalizacja biura - ul. Koszarowa 3/5A, Rypin